Caption | Socialinių tinklų atvejų analizės | Telia Kalėdos
top of page

visi darbai

Telia

Mobilaus ryšio, interneto ir televizijos paslaugos

2023 m. Telia kalėdinė kampanija socialiniuose tinkluose

Tikslas:

Išplėtoti ir įgyvendinti Telia Kalėdų kampanijos idėją
socialinių tinklų erdvėje.

Įdomiau tik gyvenimas visiems.

Kalėdinė kampanija atkreipia dėmesį į regos negalią turinčius žmones. Naudodamiesi technologijomis jie vis geriau prisitaiko prie visuomenės, tačiau jiems vis dar reikia šiek tiek pagalbos. Tad Telia kviečia būti vieni kitų Kalėdos ir padėti pamatyti.

Veiksmai:

  1. Pasitelkti kruopščiai atrinkti ambasadoriai, kurie sustiprintų skleidžiamą žinutę.

  2. Sukurti skirtingi soc. tinklų formatai, kad turinys būtų įtraukiantis, efektyvus kaip ir pati kampanija.

  3. Pagrindinių Telia veiksmų komunikacija, kuri būtų aiški ir vizuali:
„Be my eyes”, „Audio biblioteka”, „Elvis autobusiukas”, Telia Play filmų įgarsinimas ir PlaySound koncertas.

Ambasadorių turinys

Telia veiksmai: Kalėdų eglučių išvaizdos įgarsinimas

Telia veiksmai: Elvis autobusiukas, išvežiojantis audioknygas ir Telia įgarsintos knygos

Telia veiksmų komunikacija įvairiais formatais

Telia veiksmai: Be my Eyes savanorystė

Telia veiksmai: ambasadorių istorijos

Sujungti visuomenės dalis

Telia veiksmai: Kalėdinis koncertas visiems

Gilinti supratimą

Telia veiksmai: Hario Poterio filmų įgarsinimas Telia Play

Pasiektas rezultatas

Kaip rašo „Verslo žinios“, Telia kalėdinė kampanija sėkmingai atitraukė žmonių dėmesį nuo kasdienių reikalų ir nukreipė juos į svarbias gyvenimo temas, o paliesta tema pavergė daugelio širdis.

bottom of page