top of page
![](https://static.wixstatic.com/media/88ad11_5fab8cf510104aae8e8579daa92f02a9~mv2.png/v1/fill/w_614,h_1090,al_c,q_90,enc_avif,quality_auto/milita.png)
![](https://static.wixstatic.com/media/88ad11_898ae17d681c4ee195ea15c5ab8b8fa5~mv2.png/v1/fill/w_613,h_1090,al_c,q_90,enc_avif,quality_auto/talutti.png)
![](https://static.wixstatic.com/media/88ad11_654d86d0fdf24de586a67756290acdef~mv2.png/v1/fill/w_848,h_1005,al_c,q_90,enc_avif,quality_auto/ingrida.png)
Influencerių integravimas
Vienas gali kilstelėti prekės ženklą į stratosferą, kuomet kitas – nuleisti ant žemės. Pasiseks, jei išsiskleis parašiutas.
Nežinomybę gydome Microsoft Excel ir empatijos tinktūra. Planuojam itin tikslingas influencerių ir prekės ženklų partnerystes, paremtas nuoširdumu ir sutampančiomis vertybėmis, o ne sekėjų skaičiumi.
bottom of page