2025.04.10 TikTok’ą užvaldė arkliai, Itališkas brain rot ir Minecraft I Prekės ženklų komunikacija balandžio 1 d.
- kamilemockute7
- 04-10
- 2 min. skaitymo
Atnaujinta: 04-25
Pradėk savaitę su šviežiomis socialinių tinklų ir medijos pasaulio naujienomis!

Tendencijų laimikiai
😎 Balandžio 1 d. prekės ženklai: Heinz, Batistė, Yahho, Dyson, Fantazijos.lt, Subway Surfers, Make Heads Turn, Vilnius Tech, Duolingo, Nutella, pokštavo bei apgaudinėjo sekėjus.
☕️ Itališkas brain rot’as užvaldė TikTok’ą, kuriamos estetikos: ballerina cappuccina, bombardiro crocodilo, tung tung sahur. Žmonės vertina sau patinkančius veikėjus, įvertinome ir mes.
📢 Koks momentas gyvenime sukėlė tokią pačią reakciją kaip animacinio personažo Goofy klyksmas? Žmonės dalinasi skaudžiais prisiminimais, mėgstamu maistu, akimirkomis iš atrakcionų.
🐈 Vartotojai dalinasi juokingais gyvūnų momentais: krentantis arklys, žaidžiantis šuo, šokanti katė. Trumpų video mintis: žmonės sako: „Galvok du kartus” , – aš negalvoju nė karto.
🧶 Naujas makiažo trend’as: žmonės su siūlais apsivynioja veidą bei kūną, paverčia save lėlėmis.
🎤 Praktikuokis kalbėti kaip: pilotas, advokatas, „Oskaro“ laimėtojas, žinių vedėjas.
🤝 Žmonės komentaruose dalinasi labiausiai netikėtais patarimais bet kokia tema: nuo mokymosi ir pinigų taupymo iki svorio metimo.
🍿Kino salėse po „Minecraft“ filmo nuaidėjo plojimai, šūksniai ir dainos. Žiūrovai neįtikėtinai įsitraukę, o socialinėse medijose – akimirkų reitingavimas. Kiti nelegaliai žiūrėjo nepabaigtą filmą.
🧢 Į „Minecraft“ filmą būtina pasipuošti: žmonės persirengia kaip pagrindiniai žaidimo veikėjai, darosi manikiūrą, kuris atspindi žaidimą. Taip pat žmonės dalinasi akimirkomis iš vaikystės, kuriose rodo žaidimo atributiką ir kaip jį žaidžia.
🐴 Sutikimą duodantis arklys, kuris suteikia leidimą praleisti pamoką, apsipirkinėti.
🐎 Paneigimą suteikiantis arklys, kuris neleidžia užsisakyti maisto.
💼 Keista tendencija – „Pasakiau vaikui, kad apsimestų, jog apalpo, kad galėčiau anksčiau išeiti iš darbo.” Vieni vaikai šią užduotį priimė rimtai, kiti šmaikščiai.
Greitukas
🍜 Chilli's restoranas Scrantone ir jos kampanija su „The Office”.
🎵 Ed Sheeran ir antraeiliai jo darbai: dainuoja autobuse, surengė koncertą gatvėje.
🧸 Vagis, kuris pavogė pliušinius žaislus.
🎬 Patvirtinti „The Beatles“ filmo aktoriai. Žmonėms šie aktoriai nepatinka, siūlo keisti į kitus.
🎭 Panorama bus Mo muziejaus partneriu, atsiras daugiau atvirų meno erdvių.
🦾 AI pagalba sukurta dar viena netikra reklama – ar tokio tipo reklamų matysime daugiau?
🪻 Bernardinų kapinėse pražydusios Sibirinės scylės tapo ne tik pasivaikščiojimų, bet ir fotosesijų traukos centru.
💄 Pastebėtas labai pozityvus 3,3 mln. sekėjų TikTok turinčios kūrėjos atsiliepimas lietuviškam produktui „Uoga Uoga“. Ar tai pirmasis Lietuviškos kosmetikos debiutas tarptautiniuose vandenyse?
🎨 Vilniuje bus daugiau grafičių.
🐸 Crazy Frog padarė video su Švedijos „Eurovizijos“ atstovu KAJ daina.
🎂 Azijoje naujas plaukų dažymo būdas: putų tortas ant galvos.
🥇 Yra įvairių keistų varžybų, viena iš jų – botago mušimas.
🍝 Makaronų ženklas „Barilla“ turi Spotify grojaraščius, kurie trunka tiek laiko, kiek verda makaronai. Laiką sekti galima klausant muzikos.

Savaitės reklamos
🍼 O2 – pirmas įkvėpimas.
❌ Autistica – negalvok stereotipiškai.
🧼 Harry’s – tau patiks, kaip tu kvepi.
🐋 E*Trade – laukinės gamtos šauksmas.




