Naujas „Eurovizijos“ logotipas, saulės spindulių žemėlapis, unikalios žvakės, Lady Gagos fanų projektas
- kamilemockute7
- 09-05
- 2 min. skaitymo
Atkeliavo pirmoji pagalba tavo soc. tinklams.
Caption kraitis
👨 Tai žmogus, vadovaujantis skaitmeninei komunikacijai Krašto apsaugos ministerijoje – ten, kur klaidų kaina itin aukšta. Martynas su komanda kuria žinutes, kurios privalo kurti pasitikėjimą. Nuo „X“ iki „Spotify“, kiekvienas kanalas veikia tikslingai, kad žinutės ne tik pasiektų, bet ir paveiktų. Kaip kalbėti apie gynybą šiuolaikiškai? Apie tai – Social Media Managers' Day scenoje.

Tendencijų laimikiai
📱 Pamenate ikoniškuosius „Snapchat’o“ filtrus? „Tiktok’e“ kuriami šmaikštūs scenarijai, kaip filtrai reaguotų į pristatytą picą, sveikintųsi prasilenkdami, užsisakytų gėrimą ar šoktų.
💡 Kartais „blogos“ naujienos iš tiesų pradžiugina – nauja tendencija, kur žmonės rodo, kaip džiaugiasi atšauktais planais, nutrūkusiais santykiais ar besibaigiančia vasara.
🎻 Pabodo klausytis popso? Ritmą ši „Tiktok’o“ kūrėja gali išgirsti bet kur nuo klasikinės muzikos natų iki neaiškių interneto garsų.
👦 „Oh boy“ – išpopuliarėjęs garsas, apibūdinantis lengvai ironišką nusivylimą situacijomis: dėstytojo balso tonu, maisto skoniu, prisipažinimu meilėje ar besibaigiančiomis draugystėmis.
🏖️ Populiarusis „The Summer I Turned Pretty“ serialas artėja prie trečiojo sezono finalo, o žmonės internete šėlsta: renkasi Conrad’o arba Jeremiah’o stovyklas, kuria memus. Įsitraukia net garsenybės, futbolo klubai ir oro linijos.
🎨 Spalvas galima apibūdinti ir skaičiais: kūrėjai savo turinyje naudoja „Pantone“ spalvų pavyzdžius ir verčia tai iššūkiu sekėjams.
🌎 Žmonės iškeliavę negrįžta namo ir dalinasi, kas juos privertė pasilikti: darbas, meilė ar atrasti nauji namai.
✨ Naujame „trend’e“ dalinamasi mėgstamiausiomis makiažo priemonėmis ir geriausių draugų nuotraukomis.
🕯️ „Tiktok’e“ mergina kuria unikalias žvakes Lietuvos įmonėms: jos dėmesį patraukė „Žalgiris“, „Vinted“, „Fantazijos“, „Burga“.
🔮 „Back to the Future“ – iš dviejų pasirinkimų turi rinktis vieną: žmonės renkasi išvaizdos bruožus, mėgstamus drabužius, net antrasias puses.
Greitukas
🎵 „Eurovizija“ pristatė naują logotipą: internetas sprogsta nuo reakcijų ir negaili kritikos.
☀️ Naujas Londono barų žemėlapis rodo, kurie barai yra saulės šviesoje.
👩🎤 Lady Gagos fanų projektas nustebino „Tiktok’ą“ – iš 350 nuotraukų sukūrė video.
🪩 Kauno Dariaus ir Girėno stadioną sudrebino Post Malone koncertas.
🚎 „Odė troleibusui“: Panoramos požeminėje perėjoje atsirado naujas kūrinys.
✈️ Vilniaus ir Kauno oro uostuose keičiasi skysčių gabenimo taisyklės.
🍫 Dubajaus šokolado manija pasiekė naują lygį – dabar galime jį galime aptikti ir vištienos marinate.
🚤 Vilniuje buvo pakrikštytas ir darbą pradėjo naujasis laivas „Lašiša“.

Savaitės reklamos ir kampanijos
🥤 Irn-Bru – ikoniškasis sugrįžimas.
🧆 IKEA – mėsos kukuliai x dizaineriai.
🩳 Cheetos – kelnės, skirtos trupiniams.
🪞 Disney – personažų lydima kelionė eskalatoriumi.
👖 Gap – nostalgija šokiui.
📚 Tesco – emocionalus grįžimas į mokyklą.
👩 LEGO – metų moterys-figūrėlės.
🌿 Grąžinti verta – tarara ir Bavarija.
🎶 Nesutartinė – apie aktualijas tarmiškai.
🧔♂️ Manscape – geriau atsiųsk veido nuotrauką.
🤳 EE – saugesnė telefonų patirtis vaikams.




