top of page

naujienlaiškiai

DI generuotos gyvenimo istorijos, kibernetinis saugumas Danijoje, Lacoste logotipas, saldainiai, kurie nuspėja ateitį

  • kamilemockute7
  • 09-05
  • 2 min. skaitymo

Kaip diena – taip naujiena


Caption kraitis


👩 Įsivaizduokite žmogų, kuris jau daugiau nei 20 metų tyrinėja tylų mūsų elgesio šnabždesį, emocijų bangas ir paslėptus prekės ženklo jausmus. Tai – Daiva, „Ogilvy Vilnius“ strategijos ir tyrimų vadovė, kurios darbo paslaptis slypi ne vien skaičiuose ar logikoje, o žmonių pasąmonėje. Pasaulyje, pilname „komunikcinizmo“, Daiva prekių ženklų kūrėjams atskleidžia, kaip kurti išties gilų ryšį su auditorija. Daugiau apie tai ji papasakos Social Media Managers' Day konferencijoje.


ree

Tendencijų laimikiai


🍽️ Rihanna daina išpopuliarėja TikTok’e, žmonės mėto daiktus, perdainuoja dainą savaip. 


💍 Susižadėjo Taylor Swift, žmonės džiaugiasi naujienomis: atšaukiamos paskaitos, spėjama, kaip vyko pasipiršimas, prekės ženklai sveikina porą. „Go Vilnius“ skatiną porą švęsti vestuves Vilniuje


✨ Reta estetika – žmonės dalinasi specifiniais įvykiais, kuriuos ne kiekvienas patyrė: ėjimas į mokyklą, svarbus egzaminas, paskutinė diena viešbutyje, mokyklos išvyka, rytas po nakvynės, mokymasis vairuoti.  


🎶 Išpopuliarėjo brodvėjaus „Hamiltonas“ daina, žmonės pervaidina dainos žodžius savaip: krenta nuo laiptų, lipa pro langą, krenta nuo arklio, čiuožia vandens čiuožykla. Pagal dainą kuriamas šokis


🍬 Saldainiai, kurie nuspėja ateitį? Prakandus saldainius „Clinkers“ pasirodo jų spalva, kuri „duoda“ atsakymą paklausus įvairių klausimų apie namų ruošos darbus arba santykius. Žmonės liūdi, kad jų šalyje nėra populiariųjų saldainių.  


👗 Populiari daina, naudojama dienos įvaizdžiui parodyti: savaitės apranga mokykloje, šukuosenos, vienoda draugių apranga.


🛏️ Studentai įeina į atsitiktinį bendrabučio kambarį ir padaro jo turą: vieni priima svečius draugiškai, leidžia apžiūrėti visą kambarį, tačiau kiti nepažįstamu žmonių nepriima.


🤵🏽‍♂️ Žmonės dalinasi sugeneruotais savo gyvenimo istorijų vaizdais, finale parodo tikrąjį rezultatą: svajonių verslas, santykiai, plaukai

 

Greitukas



🧁 Italijoje ieškomi savanoriai, kurie ragaus ir vertins tiramisu


🤖 Will Smith nepavykęs bandymas naudoti AI – naujausiame video iš koncertų akimirkų jis naudojo žmones, kurie sukurti dirbtinio intelekto. 


🦾 Nuo šiol Danijoje gyvenantys žmonės turi pilnas teises į savo balsą, kūną ir veidą internetinėje erdvėje.


🎨 Vyko festivalis „ADC*LT'25“, kuriame buvo galima išvysti daugiau nei 100 geriausių reklamos ir dizaino darbų. 


🎤 Rugsėjo 5-7 d. vyks Vilniaus dienos, kuriose bus galima išgirsti daugybę atlikėjų. 


🎵 Atlikėja dj nevykėlė baigė muzikinę karjerą.


🍣 Lietuvis laimėjo pasaulio sushiu čempionatą


🎥 Vyksta Venecijos Kino Festivalis


🎧 Paskyra, kurioje žinomos dainos yra perdarytos į Kpop stilių: „Toxic“, „Bad romance“„Barbie Girl“


🐌 Sraigei Nedui Naujoje Zelandijoje ieškoma partnerė.


👑 Atidaryta princesės Dianos laiko kapsulė iš 1991 m. 



ree

Savaitės reklamos ir kampanijos


🏋️‍♀️ ASICS  tik merginoms.


🐐 Lacoste  ožka išstūmė krokodilą.


👖 Levi's  nuleisk džinsus. 


🐘 Virgin Media  dramblys pavogė sunkvežimį.


👅 Tinder  susipynę liežuviai.


📚 Dior mokykla.  


🧸 Lego – nenustok žaisti. 


📱 Crocs – telefono dėklas. 


🐔 Waitrose – patikima vištiena.


🧶 Netflix – megzta lauko reklama.

 
 
bottom of page