Caption | Socialinių tinklų atvejų analizės | Splius Outdoor
top of page

Konkurentas išleido reklamą, pašiepiančią šiauliečių tarmę, mėgindamas įkąsti Splius.
Reklama buvo pakabinta keliose Šiaulių miesto lokacijose. Netrukus Facebook pasipylė pasipiktinusių šiauliečių komentarai ir įrašai: vietiniai jautėsi nepažinti ir įžeisti, nes reklamoje buvo darkoma šiauliečių tarmė.

Sureagavome į konkurento provokaciją ir parodėme, jog nebijome įsitraukti ir susiremti reklamomis. Taip pat, išlaikėme kliento toną ir nesinaudojome proga menkinti konkurento teikiamas paslaugas. Facebook vartotojai teigiamai atsiliepė apie Splius atsakymą, taip pat buvo komentarų, kurie tiesiog džiaugėsi šių reklamų „pasikalbėjimu”.

Mobilizavome komandą ir per dvi dienas išleidome atsakomąjį Splius stendą. Lauko reklamoje vietiniai galėjo perskaityti: „Tikram šiauliečiui niekas neaiškina, kokį internetą rinktis.“ Pasirinkome nevartoti žodžio „normalūs“, nes atidžiai stebime socialines aktualijas ir vengiame apeliuoti į pasenusį požiūrį apie „normalumą“. Atsiliepimus atidžiai sekėme Facebook soc. tinkle.

Splius
Lauko Reklama

Reaktyvi komunikacija | Lauko reklama

bottom of page