top of page

visi darbai

Pergalė

Lietuviški saldainiai

Riboto leidimo saldainių pristatymo kampanija

DSC08558-2.png

Tikslas

Pristatyti 2025 metų Kino Pavasario festivaliui kurtus saldainių skonius, atliepiant jaunesnės auditorijos interesus.

Įgyvendinimas

Saldžią žinią skleidėme pasitelkdami estetiką, saldainių skonio kūrėją ir auditorijos mėgstamus kanalus.

Soy.Vilnius integracija

Suvienijome jėgas su jaunuomenės mėgstamu kanalu Soy.Vilnius. Kartu paskleidėme intrigą – slėpynes su Pergalės saldainiais ir bilietais į Kino Pavasarį.

Geo Stash game

Vilniuje paslėpėme dovanų maišelius su Pergalės saldainiais ir Kino Pavasario bilietais, kurių užuominomis pasidalino Soy.Vilnius.

Eteryje – pats saldainių kūrėjas

Michelin žvaigžde įvertintas šefas Tadas Eidukevičius atvėrė duris į saldainių kūrimo užkulisius: nuo pirmosios skonio idėjos iki paskutinės gomurį glostančios natos.

Rezultatas

Turinys pasiekė beveik

500 tūkst. tikslinės auditorijos

– nuo gurmanų iki kinomanų.

Produktas organiškai įsiliejo į turinį,

surinko 5,8 tūkst. paspaudimų,

iš kurių 70 % buvo nauja auditorija.

pergale_rezultatai.png
bottom of page