top of page
Pergalė
Lietuviški saldainiai
Riboto leidimo saldainių pristatymo kampanija

Tikslas
Pristatyti 2025 metų Kino Pavasario festivaliui kurtus saldainių skonius, atliepiant jaunesnės auditorijos interesus.
Įgyvendinimas
Saldžią žinią skleidėme pasitelkdami estetiką, saldainių skonio kūrėją ir auditorijos mėgstamus kanalus.
Soy.Vilnius integracija
Suvienijome jėgas su jaunuomenės mėgstamu kanalu Soy.Vilnius. Kartu paskleidėme intrigą – slėpynes su Pergalės saldainiais ir bilietais į Kino Pavasarį.
Geo Stash game
Vilniuje paslėpėme dovanų maišelius su Pergalės saldainiais ir Kino Pavasario bilietais, kurių užuominomis pasidalino Soy.Vilnius.
Eteryje – pats saldainių kūrėjas
Michelin žvaigžde įvertintas šefas Tadas Eidukevičius atvėrė duris į saldainių kūrimo užkulisius: nuo pirmosios skonio idėjos iki paskutinės gomurį glostančios natos.
Rezultatas
Turinys pasiekė beveik
500 tūkst. tikslinės auditorijos
– nuo gurmanų iki kinomanų.
Produktas organiškai įsiliejo į turinį,
surinko 5,8 tūkst. paspaudimų,
iš kurių 70 % buvo nauja auditorija.

bottom of page