top of page
JCDecaux
Nr. 1 lauko reklamos kompanija pasaulyje ir rinkos lyderė Lietuvoje
Soc. tinklų strategija ir vizualiniai sprendimai, pritaikyti esamam prekės ženklo identitetui ir naujiems kliento poreikiams.

Atlikti darbai
-
Sukurta kryptinga ir efektyvi soc. tinklų strategija.
-
Papildytos „JCDecaux“ vizualinės gairės (šablonais, šriftų, spalvų ir grafinių elementų pasirinkimu), pritaikant jas soc. tinklams.
-
Pagal prekės ženklo vizualinį identitetą sukurtas „JCDecaux“ 25-mečiui skirtas logotipas.
Strategija
Atsižvelgdami į „JCDecaux“ viziją, sukūrėme kliento poreikiams pritaikytą komunikacijos žemėlapį ir jam išpildyti skirtus vizualinius maketus.
Darbdavio komunikacijai skirti įrašai
Live įrašai „JCDecaux“ soc. tinkluose
„JCDecaux“ vidinės komandos kurti įrašai pagal mūsų vizualines gaires.

„JCDecaux“ 25-ojo gimtadienio logotipas
Papildomi darbai
Temų išpildymui prekių ženklo vizualines gaires praturtinome šriftų, spalvų ir grafinių elementų selekcija.
Įvairūs kasdienės komunikacijos įrašai
Sukurtas unikalus logotipas „JCDecaux“ 25-mečiui paminėti.
bottom of page