top of page
WomenGoTech
Soc. tinklų turinys ir valdymas | Reklama
Problema:
WomenGoTech siekė surinkti kuo daugiau moterų, pasiruošusių keisti karjerą. Tikslas – 1000 užsiregistravusiųjų, kurios dalyvaus vidinėje atrankoje.
Rezultatas:
Išleidom mažiau, nei planavom, o rezultatai – geresni nei praėjusiais metais.
Atrinktos 260 dalyvių. Tiek pat, kiek praėjusiais metais, tačiau užsiregistravusiųjų tinkamumas programai buvo žymiai didesnis. Reklama pasiekė tinkamą auditoriją.
Registravosi 921 vartotoja.
Sprendimas:
Sukūrėm reklamos kampaniją Facebook, Instagram ir naujienų portaluose. Daug dėmesio skyrėm auditorijos nustatymui ir segmentavimui. Atsižvelgėm į veiklos sritis (data analytics, product ownership, project management ir pan.). Stipriai dirbome su remarketingu.
bottom of page