top of page
Rezultatas:
500,000+
unikalių vartotojų peržiūrų
70%
mėnesinis Facebook ir Instagram auditorijos prieaugis
Sprendimas:
Pasitelkėme darbuotojų fotosesiją, kurios metu per objektyvą buvo atskleistos tikros asmenybės su savo pomėgiais išlaikant profesionalų įvaizdį.
Tikri veidai, šypsenos, o ne visiems pažįstamas korporatyvinis įvaizdis ir „stockinės nuotraukos“ patraukė tikslinės auditorijos dėmesį.
VASP
Strategija | Soc. tinklų turinys ir valdymas | Darbdavio įvaizdis
Problema:
Kas yra VASP ir kokie specialistai dirba šioje įmonėje? Klausimai, kurie dažnai pirmiausia šauna į galvą sužinojus apie dar negirdėtą verslą. Tačiau, kaip tai papasakoti LinkedIn tikslinei auditorijai paprastai, bet įdomiai?
bottom of page