top of page
Kaunas Piano Fest

Soc. tinklų turinys ir valdymas | Reklama

Problema:

Daugelis jaunų žmonių tiki, kad klasikinė pianino muzika yra nuobodi, svetima, skirta tik snobams, ypač, jeigu jos nesupranta. Kaip atkreipsim jaunimo dėmesį ir parodysim, kad ne tik Kaunas Piano Fest renginiai, bet ir klasikinė muzika yra „cool“?

Rezultatas:

875k

tiek kartų, 2 savaites trūkusi reklaminė kampanija, buvo parodyta soc. tiklų vartotojų ekranuose.

„Visur“

Kaunas Piano Fest atsiliepimu, jauni žmonės, jų aplinkoje, reklamą matė „visur”.

Sprendimas:

Sukūrėm vizualiai jaunimui patrauklią, ryškią kampaniją, su įtaigiu šūkiu – „Nereikia suprasti. Ateik. Išgirsk.“ Vizualus apipynėm žodžių žaismais, kuriuose susimaišė klasikinės muzikos terminai su kasdieniais, visiems pažįstamais, žodžiais.

Kampaniją buvo galima pamatyti: soc. tinkluose (Facebook, Instagram), Kauno miesto troleibusuose, stotelėse, plakatuose viešosiose miesto vietose ir merch'o pavidalu.

bottom of page