top of page
Kaunas Piano Fest
Soc. tinklų turinys ir valdymas | Reklama


Problema:
Daugelis jaunų žmonių tiki, kad klasikinė pianino muzika yra nuobodi, svetima, skirta tik snobams, ypač, jeigu jos nesupranta. Kaip atkreipsim jaunimo dėmes į ir parodysim, kad ne tik Kaunas Piano Fest renginiai, bet ir klasikinė muzika yra „cool“?
Rezultatas:
875k
tiek kartų, 2 savaites trūkusi reklaminė kampanija, buvo parodyta soc. tiklų vartotojų ekranuose.
„Visur“
Kaunas Piano Fest atsiliepimu, jauni žmonės, jų aplinkoje, reklamą matė „visur”.
Sprendimas:

Sukūrėm vizualiai jaunimui patrauklią, ryškią kampaniją, su įtaigiu šūkiu – „Nereikia suprasti. Ateik. Išgirsk.“ Vizualus apipynėm žodžių žaismais, kuriuose susimaišė klasikinės muzikos terminai su kasdieniais, visiems pažįstamais, žodžiais.
Kampaniją buvo galima pamatyti: soc. tinkluose (Facebook, Instagram), Kauno miesto troleibusuose, stotelėse, plakatuose viešosiose miesto vietose ir merch'o pavidalu.

bottom of page