top of page
INVEGA
Soc. tinklų turinys ir valdymas | Reklama
Problema:
INVEGA 20 metų kuria vertę Lietuvai konstruodama ir įgyvendindama finansavimo priemones, tačiau visuomenei tai yra mažai žinoma, nes didžioji dalis jų buvo įgyvendinama per partnerius – finansų tarpininkus.
Rezultatas:
65%
intensyviau auginome Facebook sekėjus kampanijos metu
94%
augo puslapio peržiūros
209%
augo įsitraukimas, net atmetus reklamos priemones
Sprendimas:
Socialiniuose tinkluose paskleisti žinią apie INVEGOS per 20 metų sukurtą vertę, kuri atvaizduota meninėje instaliacijoje „Viršūnės”. Tam mobilizavome komandą ir itin trumpais terminais pradėjome komunikaciją Facebook ir LinkedIn. Mokama reklama generavome srautą į svetainę.
Suprasdami auditorijos specifiką (verslų savininkai ir sprendimų priėmėjai), komunikaciją socialiniuose tinkluose papildėme ir PR priemonemis (interviu, straipsniai, darbas su žurnalistais).
bottom of page