Problema:

E–grocery rinka turi pastovų iššūkį – dalis pirkėjų nepasitiki atrenkamų prekių kokybe, nes yra įsitikinę, kad tik patys gali pasirinkti geriausiai.

Rezultatas:

Video, reels ir kokybiško foto turinio formatai sekėjų skaičių kas mėnesį augino šimtais, o į komunikaciją įsitraukusiųjų procentas paaugo >17 kartų (nuo 0,5% iki 8,7%)

Sprendimas:

Kokybišku ir į pirkėjo gyvenimo būdą orientuotu turiniu siekėme laužyti stereotipą. Supratome, kad komunikacijos kokybė prisidės ir prie produkcijos kokybės pojūčio. Taip prasidėjo Barboros Instagram bendruomenės kūrimas, skirtas kokybiškam maistui neabejingiems, tačiau laiką taupyti mėgstantiems sekėjams.

Dalinomės greitais receptais, buitį lengvinančiais patarimais. Rezgėm kruopščiai atrinktų, maistą dievinančių influencerių tinklą.

Barbora

Strategija | Soc. tinklų turinys ir valdymas | Reklama | Influencerių integracija