Caption | Socialinių tinklų atvejų analizės | Odore d'amore
top of page

Prabanga būti savimi

Siekdami įvesti prekės ženklą į rinką, sukūrėme reklaminę kampaniją, atliepusią Odore d'amore vertybes.

Komunikacija neliko tik už ekrano – ji pasiekė ir praeinančius žmones lauko reklamose bei atsidūrė mados žurnalų puslapiuose.

Odore d'amore

Strategija | Soc. tinklų turinys ir valdymas | Kampanijos | Reklama | Žurnalai ir lauko reklamos

Įsimylėję Odore

Auditorijai susipažinus su prekės ženklu, sukūrėme dar vieną kampaniją, kurios žinutė atskleidė jausmą, kurį patiri jau susipažinęs su prekės ženklu – jo pamiršti negali, tad tampi savotišku kvapomanų bendruomenės nariu.

Odore d’amore – gyvenimo būdas, o ne siekis. Nepaisant nusistovėjusių standartų – visi esame gražūs, todėl sukūrėme estetišką ir žmogiškumo jausmą atliepiančią komunikaciją, kuria siekiame įkvėpti pasitikėjimo savimi ir kviečiame neslėpti savo tikrojo grožio.  

Kasdienybės

ritualai

Kvapų
istorijos

Kasdienis turinys

Kampanijos

bottom of page