top of page

Prabanga būti savimi

Siekdami įvesti prekės ženklą į rinką, sukūrėme reklaminę kampaniją, atliepusią Odore d'amore vertybes.

Komunikacija neliko tik už ekrano – ji pasiekė ir praeinančius žmones lauko reklamose bei atsidūrė mados žurnalų puslapiuose.

Odore d'amore

Strategija | Soc. tinklų turinys ir valdymas | Kampanijos | Reklama | Žurnalai ir lauko reklamos

Įsimylėję Odore

Auditorijai susipažinus su prekės ženklu, sukūrėme dar vieną kampaniją, kurios žinutė atskleidė jausmą, kurį patiri jau susipažinęs su prekės ženklu – jo pamiršti negali, tad tampi savotišku kvapomanų bendruomenės nariu.

Odore d’amore – gyvenimo būdas, o ne siekis. Nepaisant nusistovėjusių standartų – visi esame gražūs, todėl sukūrėme estetišką ir žmogiškumo jausmą atliepiančią komunikaciją, kuria siekiame įkvėpti pasitikėjimo savimi ir kviečiame neslėpti savo tikrojo grožio.  

Kasdienybės

ritualai

<