Meniu.lt

 

Vartotojų kuriamo turinio ir tikslingų auditorijų dėka padidintos konversijos!

Problema

Meniu.lt yra didžiausias restoranų gidas Lietuvoje, įsikūręs dar šio amžiaus pradžioje. Pastaruosius 15 metų dėmesys rinkodarai nebuvo sutelktas, todėl, augant kartoms, tapo sunku išlaikyti jaunimo susidomėjimą svetaine. Strategija vienareikšmiškai neveikė.

Sprendimas

Pakeitėme meniu.lt bendravimo manierą su publika - tarsi pats verslas būtų jaunesniosios kartos dalimi. Taikėmės į 18-40 m. vartotojus, naudojant jų pačių kurtą turinį, o ne pernelyg išdirbtus reklaminius maketus. Ilgas restoranų apžvalgas pakeitėme trumpais, aiškiais įvertinimais, įvedėme Facebook Pixel sistemą ir užtikrinome pastovų staliukų rezervavimą, reklamas rodydami tik susidomėjusiems žmonėms. Taip pat ėmėme geriau pasiekti žmones, panašius į tuos, kurie jau turėjo interakcijų meniu.lt svetainėje.

Tiesiai iš kliento

"

Su Caption pagalba, Meniu.lt restoranų gidas tapo žinomesnis, ypač tarp jaunesnės auditorijos. Svarbu ir tai, kad mūsų socialinių tinklų paskyros tapo žymiai gyvesnės ir patrauklesnės.

Rezultatai

Su tokiu pat biudžetu, koks buvo prieš pradedant dirbti kartu, interneto svetainės apsilankymų skaičius iš socialinių tinklų padidėjo 137%, o tokios konversijos, kaip staliukų rezervacijos ar maisto užsakymas į namus pakilo 152%. Be to, pasiekiamumas kilo 140%, o įsitraukimas – 70%.

Apsilankymai 

puslapyje

+137%

Konversijos

+152%

Pasiekiamumas

+140%

Įsitraukimas

+70%

2019 © Caption | Privatumo politika