top of page
Mažeikių rajono savivaldybė

Strategija | Soc. tinklų turinys ir valdymas | Reklama | Produkto fotosesijos

Problema:

Kaip supažindinti žmones su žiedinio atliekų perdirbimo principais ir jų svarba, kad mieste pastačius naujos kartos atliekų perdirbimo centrą, žmonės juo aktyviai naudotųsi?

Sprendimas:

Kurti artimą vizualiką ir komunikaciją, kuri per pragmatiškus patarimus demistifikuotų žiedinio atliekų perdirbimo sąvoką. Tikslui pasiekti pasitelkėme daily Instagram komunikaciją, Instagram filtrą ir Mažeikių rajono gyventojams personalizuotą video.
 

Su kiekvienu daily įrašu auditorijai davėme po mažą, lengvai suvirškinamą kąsnelį informacijos apie pakartotinį atliekų panaudojimą. Vietoje referatų apie žiedinę ekonomiką ir painių infografikų pasitelkėme vaizdingus faktus apie planetoje nugulusias atliekas, lengvus DIY projektus, patarimus apie tai, kaip rūšiuoti teisingai.

Mokytis lengviausia žaidžiant. Todėl sukūrėme Instagram filtrą-žaidimą, kviečiantį rinktis teisingą būdą išrūšiuoti kasdienėje buityje pasitaikančias atliekas. Pralaimėjusių šiame žaidime nėra. Kiekvieno laukiantis prizas – naujos žinios.

Labiausiai dėmesį atkreipia pažįstami veidai ir kasdien matomi vaizdai. Smalsumą apie tai, kas vyksta mieste, sužadiname dronu, skriejančiu Mažeikių rajono apylinkėmis, o vėliau mikrofoną perduodame žmonėms, kuriuos kraštiečiai jau pažįsta.

Rezultatas:

Dvigubai

padidėjo Zigmas prekinio ženklo įsimenamumas soc. tinkluose kampanijos piko metu.

76%

sumažėjo reklamos parodymo tikslinei auditorijai kaina.

bottom of page