Sprendimas:

Aiškiu pažadu auditorijai ir vientisu bei poziciją rinkoje išryškinančiu kasdieniu turiniu, kuriama prekės ženklo bendruomenė.

Daugiau žuvies ant kiekvieno stalo:

močiutės, tėčio, studento, draugės, porelės, dėdės, buvusio klasioko 

ir daug kitų.

Kiekvieną tipą pasiekėme. Močiutę – per Facebook’ą, porelę – per Instagram’ą

 

Vieniems – receptai greitai ir paprastai. 

Kitiems – išbandyti savo jėgas virtuvėje. 

 

Nauji skoniai iš pažįstamo produkto. 

Zigmas

Strategija | Soc. tinklų turinys ir valdymas | Reklama | Produkto fotosesijos

Problema:

Nėra pastovios soc. tinklų komunikacijos ir vientiso prekės ženklo įvaizdžio, kuriančio atpažįstamumą.

Rezultatas:

Dvigubai

padidėjo Zigmas prekinio ženklo įsimenamumas soc. tinkluose kampanijos piko metu.

76%

sumažėjo reklamos parodymo tikslinei auditorijai kaina.