WomenGoTech

Soc. tinklų turinys ir valdymas | Reklama

Problema:

WomenGoTech siekė surinkti kuo daugiau moterų, pasiruošusių keisti karjerą. Tikslas – 1000 užsiregistravusiųjų, kurios dalyvaus vidinėje atrankoje.

Rezultatas:

Išleidom mažiau, nei planavom, o rezultatai – geresni nei praėjusiais metais.

Atrinktos 260 dalyvių. Tiek pat, kiek praėjusiais metais, tačiau užsiregistravusiųjų tinkamumas programai buvo žymiai didesnis. Reklama pasiekė tinkamą auditoriją.

Registravosi 921 vartotoja.

Sprendimas:

Sukūrėm reklamos kampaniją Facebook, Instagram ir naujienų portaluose. Daug dėmesio skyrėm auditorijos nustatymui ir segmentavimui. Atsižvelgėm į veiklos sritis (data analytics, product ownership, project management ir pan.). Stipriai dirbome su remarketingu.