WomenGoTech

Soc. tinklų turinys ir valdymas | Reklama

Problema:

WomenGoTech norėjo surinkti daugiau norinčiųjų dalyvauti, nei praėjusiais metais. Sakė „turim tiek pinigų ir norim tokio rezultato – pasakykit, ką mums daryti”.

Rezultatas:

Išleidom mažiau, nei planavom, o rezultatai – dvigubai geresni nei 2020 m.

Mažiau, nei praėjusiais metais, tačiau kelis kartus daugiau užsiregistravusiųjų tapo programos dalyvėmis.

Registravosi 921 vartotoja.

Sprendimas:

Pasakėm. Sakėm, kad geriausiai tiktų reklamos kampanija Facebook, Instagram ir naujienų portaluose. Daug dėmesio skyrėm auditorijos nustatymui ir segmentavimui. Atsižvelgėm į veiklos sritis (data analytics, product ownership, project management ir pan.). Stipriai dirbome su remarketingu.