Rezultatas:

500,000+

unikalių vartotojų peržiūrų

70%

mėnesinis Facebook ir Instagram auditorijos prieaugis

Sprendimas:

Pasitelkėme darbuotojų fotosesiją, kurios metu per objektyvą buvo atskleistos tikros asmenybės su savo pomėgiais išlaikant profesionalų įvaizdį.

Tikri veidai, šypsenos, o ne visiems pažįstamas korporatyvinis įvaizdis ir „stockinės nuotraukos“ patraukė tikslinės auditorijos dėmesį.

VASP

Strategija | Soc. tinklų turinys ir valdymas | Darbdavio įvaizdis

Problema:

Kas yra VASP ir kokie specialistai dirba šioje įmonėje? Klausimai, kurie dažnai pirmiausia šauna į galvą sužinojus apie dar negirdėtą verslą. Tačiau, kaip tai papasakoti LinkedIn tikslinei auditorijai paprastai, bet įdomiai?