Rezultatas:

Bendruomenės kūrimąsi Facebook’e atskleidė aktyviai į komentarus įsitraukę nariai. Patarimai, pasidalinamai savo receptais, tarpusavio diskusijos – sugeneravo aukštus įsitraukimo rezultatus.

Sprendimas:

Aiškiu pažadu auditorijai ir vientisu bei poziciją rinkoje išryškinančiu kasdieniu turiniu, kuriama prekės ženklo bendruomenė.

Daugiau žuvies ant kiekvieno stalo:

močiutės

tėčio

studento

draugės 

porelės

dėdės 

buvusio klasioko 

ir daug kitų.

 

Kiekvieną tipą pasiekėme. Močiutę – per Facebook’ą, porelę – per Instagram’ą

 

Vieniems – receptai greitai ir paprastai. 

Kitiems – išbandyti savo jėgas virtuvėje. 

 

Nauji skoniai iš pažįstamo produkto. 

Zigmas

Strategija | Soc. tinklų turinys ir valdymas | Reklama | Papildyti

Problema:

Netvirta ir nenuosekli prekės ženklo komunikacija lėmė atsitiktinį pirkėjų pasirinkimą, o ne dėl atpažįstamumo ir lojalumo.