Sprendimas:

Atnaujinome vizualinį identitetą. Auditorijai pasiūlėme įtraukiantį, informatyvų ir estetišką turinį. Ne tik supažindiname su klinika iš vidaus, bet ir edukuojame, skatiname ligų prevenciją.

Problema:

Daugelio vilniečių sąmonėje Medicinos diagnostikos ir gydymo centras jau buvo spėjęs įgyti Grybo sinonimą, dėka gatvės, kurioje yra įsikūręs, pavadinimo. Įvardis, neatitikęs vienos moderniausių klinikų Lietuvoje įvaizdžio.

Vienas pirmųjų profesionalias med. paslaugas teikiančios įmonės profilis Instagram. Sparčiai augančios Facebook ir Instagram bendruomenės. Įrodėme, kad socialiniuose tinkluose galima parduoti ne tik drabužius, bet ir geresnę sveikatą.

Rezultatas:

Medicinos diagnostikos ir gydymo centras

Strategija | Soc. tinklų turinys ir valdymas | Reklama