Kaunas Piano Fest

Soc. tinklų turinys ir valdymas | Reklama

Problema:

Daugelis jaunų žmonių tiki, kad klasikinė pianino muzika yra nuobodi, svetima, skirta tik snobams, ypač, jeigu jos nesupranta. Tikslas – vizualinio koncepto pagalba atkreipti jaunimo dėmesį ir parodyti, kad ne tik Kaunas Piano Fest renginiai, bet ir klasikinė muzika yra „cool“.

Rezultatas:

875k

tiek kartų, 2 savaites trūkusi reklaminė kampanija, buvo parodyta soc. tiklų vartotojų ekranuose.

„Visur“

Kaunas Piano Fest atsiliepimu, jauni žmonės, jų aplinkoje, reklamą matė „visur”.

Sprendimas:

Sukūrėm vizualiai jaunimui patrauklią, ryškią kampaniją, su įtaigiu šūkiu – „Nereikia suprasti. Ateik. Išgirsk.“ Vizualus apipynėm žodžių žaismais, kuriuose susimaišė klasikinės muzikos terminai su kasdieniais, visiems pažįstamais, žodžiais.

Kampaniją buvo galima pamatyti: soc. tinkluose (Facebook, Instagram), Kauno miesto troleibusuose, Kauno miesto stotelėse, plakatuose viešosiose Kauno vietose ir merch'o pavidalu.