INVEGA

Soc. tinklų turinys ir valdymas | Reklama

Problema:

INVEGA 20 metų kuria vertę Lietuvai konstruodama ir įgyvendindama finansavimo priemones, tačiau visuomenei tai yra mažai žinoma, nes didžioji dalis jų buvo įgyvendinama per partnerius – finansų tarpininkus.

Rezultatas:

65%

intensyviau auginome Facebook sekėjus kampanijos metu

94%

augo puslapio peržiūros

209%

augo įsitraukimas, net atmetus reklamos priemones

Sprendimas:

Socialiniuose tinkluose paskleisti žinią apie INVEGOS per 20 metų sukurtą vertę, kuri atvaizduota meninėje instaliacijoje „Viršūnės”. Tam mobilizavome komandą ir itin trumpais terminais pradėjome komunikaciją Facebook ir LinkedIn. Mokama reklama generavome srautą į svetainę. 

Suprasdami auditorijos specifiką (verslų savininkai ir sprendimų priėmėjai), komunikaciją socialiniuose tinkluose papildėme ir PR priemonemis (interviu, straipsniai, darbas su žurnalistais).